Subject: Teavitus ja kutse
From: <[email-masked]>
To: "'Transpordiameti klienditugi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 12:39:16 +0300

Tere

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoautojuhi täienduskoolituse
eksami toimumisest pühapäeval 11.05.25 kell 17.00 ja bussijuhi
täienduskoolituse eksami toimumisest esmaspäeval 12.05.25 kell 14.15
Võrus, Räpina mnt.1a

Kutsume Teid võimalusel osalema!

Lugupidamisega

Raul Kell

Juhataja

Tugev Partner OÜ

503 2062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.vorumaaautokool.ee> www.vorumaaautokool.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.